czwartek, 21 czerwca 2012

wyróżnienie przemiłe :)

Moja skromna Chatka została zauważona przez bloggerkę z rodzinnego miasta i Koleżankę z licealnych, pięknych czasów - pisANKA Szczególne to wyróżnienie, bo zapowiedź Ani mówiła tylko o podlinkowaniu mojego bloga u siebie, a tutaj okazuje się, że poświęciła mi spory kawałek swojego pisania. To bardzo, baaaardzo miłe.
pisANKA na swoim blogu pokazuje Trzebnicę - moje Miasto, swoim subiektywnym i bardzo wrażliwym okiem. Trochę po reportersku, trochę sentymentalnie, ale zawsze pięknym językiem i ciekawym spojrzeniem przez obiektyw aparatu - oddaje mniejsze i większe skrawki codzienności. Lubię ten Twój głos, Aniu, dlatego tym milej, że postanowiłaś kilka słów poświęcić mojemu miejscu :)

Zachęcam do odwiedzin u pisANKI - nie tylko Trzebniczan :) No to HOP! :)

4 komentarze:

  1. Dziękuję za te ciepłe słowa. Baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i dobrego pióra:))) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Ja u Ciebie zadomowię się chyba na dobre :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo. Twój komentarz nie pozostanie bez echa, więc zajrzyj, proszę, ponownie :)