niedziela, 24 czerwca 2012

od A do Z

miało być dzisiaj o roślinkach, ale się zagapiłam i mi słońce do zdjęć zaszło... ;)

ale za to sprawa z dwójkami skojarzyła mi się z Ulicą Sezamkową... pamiętacie to:
"Dzisiejszy dzień sponsorowały literki ... i ... oraz cyfra ..."
Dlatego zrobiłam jeszcze jedną fotkę i mogę powiedzieć:

Dzisiejszy dzień sponsorowały literki A i Z oraz cyferka 2 :)))



Literki są kartonowe, oplątane sznurkiem, wiszą na jednej części (tej bardziej multimedialnej) mojej biblioteczki i bardzo je lubię. Bo ja w ogóle lubię litery jako elementy dekoracyjne. Lubię ich prostotę i siłę przekazu i lubię to, na co się składają - słowa. Słowa to moje wielkie uzależnienie, dlatego nie są to pierwsze ani ostatnie litery w Chacie :) ale reszta przy innej okazji :)




2 komentarze:

  1. Chciałam zaprosić Cię do blogowej zabawy "11 pytań":
    http://bajdocja.blogspot.com/2012/06/blogowa-zabawa-11-questions-tag.html

    Pozdrawiam,
    Buba

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak z tym najbardziej kojarzy mi się ulica sezamkowa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo. Twój komentarz nie pozostanie bez echa, więc zajrzyj, proszę, ponownie :)